GMINNY ZESPÓŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Na podstawie ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późń. zm.) art. 19 ust. 4 Organem pomocniczym wójta, burmistrza, prezydenta miasta w zapewnieniu wykonywania zadań zarządzania kryzysowego jest gminny zespół zarządzania kryzysowego powołany przez wójta, burmistrza, prezydenta miasta, który określa jego skład, organizację, siedzibę oraz tryb pracy, zwany dalej „zespołem gminnym”.
W SKŁAD ZESPOŁU WCHODZĄ:
1) Wójt Gminy Męcinka - Przewodniczący Gminnego Zespołu,
2) Zastępca Wójta Gminy Męcinka - Zastępca Przewodniczącego Gminnego Zespołu,
3) Sekretarz Gminy Męcinka,
4) Skarbnik Gminy Męcinka,
5) Kierownik referatu inwestycji i środowiska,
6) Komendant Gminny OSP,
7) Inspektor ds. społecznych i bezpieczeństwa,
8) Kierownik Gminnego Centrum Zdrowia w Nowej Męcince,
9) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Męcince.
PRACOWNIK DO SPRAW SPOŁECZNYCH I BEZPIECZEŃSTWA
Telefon: 76 871 34 47
Kom.: 508 253 877
Faks: 76 870 86 24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Przydatne informacje (fromat PDF):
Jadłodajnie, schoniska, noclegownie - zima 2017-2018
System ostrzegania ludności o zagrożeniach czasu pokoju i wojny